keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Greetings from Sweden

Ruotsissa on nyt käyty ja täytyy myöntää, että takana on täysin nappiin mennyt matka! Sellaisia ei harvoin kyllä ainakaan omalle kohdalle ole osunut. Mutta ihme kyllä, yhdestäkään junasta tai laivasta ei myöhästytty ja kanitkin löysivät oikeille omistajilleen. Mulla olisi vaikka mitä kirjotettavaa viikonlopusta, mutta olen vieläkin matkan uuvuttama joten taidan tyytyä nyt vain lähettämään isot kiitokset kaikille muille kanssareissaajille! Täältä katselemaan kuvia Ruotsin LU'sta. Kuvasato on hieman kehno, mutta menkööt. 

Ja sitten voinkin vuorostani alkaa hypettää mun Ruotsin tulijaisia. Ne ei tällä kertaa rajotu tax free-ostoksiin vaan kahteen mitä hienoimpaan belgianjänisnaaraaseen, en ole odotellut näitä kun sellaiset kevyet 2 vuotta? :D

Mutta pitemmittä höpinöittä haluan nyt esitellä teille nämä meidän kaniperheemme uudet jäsenet. PippiAdolf's Finntroll eli Kiara & PippiAdolf's Zussi, tutummin Selia. Molemmat ovat perusluonteeltansa meneviä sekä ihmisläheisiä ensivaikutelman mukaan. Olen sanoinkuvailemattoman onnellinen että meidän kanilassamme on taas belgianjäniksiä. Toivon sydämeni pohjasta että näiden neitien kanssa on parempi tuuri kuin jo edesmenneiden Eragonin & Islan..

Selia



Kiara



Sellasta. Tänä aamuna vielä tuntui täysin utopistiselta mennä kanilaan kun siellä odotteli kaksi upeaa belgianjänisnuorta. Noh, ehkä tähän tottuu, hehe. Tämä postaus oli nyt hieman uudet kanit-painotteinen, olen vain niin täpinöissäni koko asiasta.. Mutta nyt tämä suuntaa kanilaan tarkistamaan ettei vesikipot ole mennyt jäähän, adios!

PS. Mun on pakko myös hehkuttaa 15 lukijasta, sillä kun tammikuussa aloitin tämän blogin ajattelin perheeni olevan ainoa joka tätä seuraa, haha..




2 kommenttia:

Julia kirjoitti...

Oj tosi upeita !

Annika kirjoitti...

Kiitämme. Ja molemmilla on mahtava luonne vielä kaiken lisäksi!