keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Koiranpentuilme á la Elvin

Tasan viikko aikaa ilmoo kanit Juhlanäyttelyyn. Ei paniikkia. Niinhän mä sanoin viimeksikin kun olin ilmoittamassa pupuja johonkin näytsiin - ja kuinkas ollakkaan, löydän joka ikinen kerta itseni viimeisenä iltana säheltämässä ilmojen kanssa. Eikö sitä ihminen voisi jo ottaa opiksi virheistään? Nähtävästi ei.

...Mutta, mä oon nyt kerrankin päättänyt tsempata näiden ilmojen kanssa sekä hoitaa ne pois alta hyvissä ajoin. Tänään kanilassa tarkastelin lähinnä Seliaa miettien ottaako se mukaan JV:seen vai ei. Neidin turkki on kyllä niin karseessa kunnossa: turkki on lievästi sanottuna epätasainen ja pölisee ihan mukavasti.

Kiaran suhteen mulla on luottavainen olo, sillä sen karvanvaihto etenee todella hyvin ja nopeasti. Hieman jännään sen päätä, josta ei ole karva lähtenyt vielä kunnolla "uusiutumaan".

Ulkomuotoon en tosiaan ilmoita kuin nuo belgianjänistyttöset. Pettiin laitan Elvinin sekä Reinan, joka kotiutuukin kyseisestä näyttelystä. Maisu saa siis kunnian puunata mun tulevan lellikin paraatikuntoon, hehe!

Ajattelin tässä ainakin viikonlopun yli miettiä ilmoonko Selian A:han. Voihan sen toki aina jättää kotio aamulla jos se aivan katastrofaaliselta näyttää..

PS. Löysin muuten älyttömän suloisen Elvinistä, otettu varmaankin viimevuonna loppukesästä? En tiedä
mutta mua se ainakin piristi vähäsen tän räntäsateen keskellä (johtuen varmaan tuosta Elvinin hölmöstä ilmeestä :-D)



Elvinin koiranpentu-ilme



Tähän loppuun voisi sanoa, että Elvin jos joku taitaa söpöilyn! 

Ei kommentteja: