torstai 28. maaliskuuta 2013

Presentation about: miss Liana




Hei taas pitkästä aikaa. Mulla on (taas vaihteeksi) ollut niin kiire koko ajan, etten ole ehtinyt kuvailemaan kaneja saati sitten postailemaan tänne. Toivottavasti pikkuhiljaa päivien pikkuhiljaa pidentyessä jäisi aikaa kuvailla pupuja ja päivitellä myös blogia useammin. Koska mulla ei nyt hirveän uusia kuvia ole teille tarjota, ajattelin esitellä kaikille blogin lukioille Antjen tyttären joka jää siis meille A:n kaveriksi. Toki neitokaisen vauva-ajoilta on täällä blogin puolella vilissyt, mutten ole tainnut kunnolla esitellä tätä uutta, meidän koko perheen hurmannutta energiapakkausta.

Kyseessä on siis tietenkin Antjen ja Devinin tytär, Velvet Voyage eli tutummin Liana. Mulla oli - tapani mukaisesti - hirveä pähjäily nimen kanssa. Mulle on hirmu tärkeää että kanilla on ns. sen näköinen lempinimi ja en todellakaan luovuta tai lopeta nimen miettimistä ennen kuin sen löydän. Onneksi tällä kertaa ei mennyt niin kauan sopivan nimen löytämisessä. Liana on luonteeltaan sisarustensa tavoin todella utelias ja (tyhmän)rohkea, jolla on tapana hypätä syliin ja kiivetä sitä kautta olkapäälle/takin huppuun. Mä vaan toivon ettei pikkuneitokainen aio säilöä tätä tapaa koko elinikäänsä, sillä en ehkä halua olla osallisena tilanteessa jossa mun takkini huppuun möyrii 3-kiloinen jänö.

..mutta asiasta kolmanteen, huomenna toivottavasti pääsen hyödyntämään vapaapäivääni kanien kuvailun merkeissä - voisin vaikka tsempata itseni kuvaamaan koko konkkaronkan!



Ei kommentteja: